Integrált Dinamikai Rendszer
A pilótaközpontú utastér az NSX-élmény legjavát nyújtja, különösképpen, hogy a vezető villámgyorsan válthat az üzemmódok között.
581 LE
Super Handling All-Wheel Drive
645 Nm forgatónyomaték
Rajtprogrammal
Ön, a vezető áll az NSX koncepciójának középpontjában, háta mögött pedig minden idők legfejlettebb Honda-motorja duruzsol.
A figyelem középpontjában
A 3,5 literes, ikerturbós V6-ost kézzel állítjuk össze, és az alumínium karosszériaszerkezet közepére építjük be a kilencfokozatú, duplakuplungos automatikus váltóval egyetemben. Ez a párosítás minden helyzetben azonnali reakciókat garantál.
Az a bizonyos G-érzés
Az NSX teljesítményét egy hátsó és két első elektromotor fokozza. Versenypályán ez finoman szólva felvillanyozó! Az ember minden egyes gyorsításnál, fékezésnél és kanyarodásnál hallja, érzi, imádja... aztán visszatér a közútra, választ egy kevésbé agresszív üzemmódot és békésen elgurul a naplementébe.
Az Integrált Dinamikai Rendszer (Integrated Dynamics System) segítségével tökéletes összhang alakulhat ki az autó és a vezető között.
Váltás egy szempillantás alatt
A kilencfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó tökéletesen passzol a V6-os erőforráshoz és a Direct Drive Motor egységhez, ugyanakkor ideális fokozatkiosztásából fakadóan minden helyzetben rugalmassá teszi az NSX-et. A villámgyors fokozatkapcsolás és a motorokban rejlő potenciál páratlan gyorsaságot és vezetési élményt garantál, úgy versenypályán, mint közúton.
Mintha sínen fordulna...
Ez az, amit mi a legyezési szögsebesség szabályozásának nevezünk: kanyarban - többek között a TMU révén - csak a megfelelő kerekekre jut hajtóerő. Néha nyomatékvektoros erőelosztásként is hivatkoznak rá, a lényeg, hogy az autó minden körülmények között precízen követi a kijelölt ívet.
Az NSX igaz szépsége mindenkiből előhozza a versenyzőt. Ismerje meg a műszaki megoldásokat, amelyek ezt lehetővé teszik!
Azonnali reakció
A Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) az első ilyen jellegű hajtáslánc, amit szupersportkocsiba építenek. Gyorsításnál azonnali nyomatékot biztosít, fékezésnél pedig úgy szabályozza a fékerőt, hogy az autó a lehető leggyorsabban reagáljon a kormánymozdulatokra. Ráadásként a kanyarok kijáratában hamarabb, illetve erőteljesebben gyorsíthat, és sebészi pontossággal adagolhatja a hajtóerőt.
Hathatós rásegítés
Motorkonstrukciónk lényege, hogy az erőforrásba integráltuk a hibrid egységet. Ezt az angol self-contained hybridnek hívja. Innovatív, mindazonáltal meglepően egyszerű műszaki megoldásunk nagyon bevált, így a gyorsításoknál elektromos energia segíti a motort és a fékezések is hatékonyabbak. A rendszer folyamatosan tölti a lítium-ion akkumulátorokat, és a pilóta vezetési stílusának függvényében mindig igyekszik az ideális szinten tartani az akkumulátorfeszültséget.
Villámgyors válaszok
A Twin Motor Unit jelentősen csökkenti a turbófeltöltésű motorokra jellemző, kissé hosszú reakcióidőt. Az NSX megdöbbentő gyorsulásában több tényező is szerepet játszik. Az alapot a V6-os, benzines erőforrás adja, ennek főtengelyére hat az elektromotor (Direct Drive Motor). Ráadásként a TMU révén négy-kerékhajtásúvá válik az autó, a rajtprogram pedig ultrapercíz gázadagolást szavatol az elstartolásnál.
Ikerturbó
A kompakt, könnyű turbófeltöltőket két-két elektronikus szabályozású megkerülőszelep teszi hatékonyabbá. Ezek a kompakt turbinák sok helyet spórolnak, és szinten tartják a töltőnyomást, így jelentősen rövidebb a reakcióidő és nagyobb a teljesítmény.
Induljon útnak, és adja rá a hangerőt! Hangvezérléssel éppúgy megteheti, mint a középkonzolon elhelyezett érintőképernyővel vagy a kormánykeréken található kezelőszervekkel.
A kilenchangszórós, 580 wattos, térhatású audiorendszert a többszörös díjnyertes mérnökproducerrel, Elliot Scheinerrel készítettük közösen, így olyan zenei élmény vár Önre, mintha a koncertterem közepén állna. Csendüljön fel a muzsika!